aktualności   szkoła   e-banki   forum   hosting  czas   biznes oferty   inwestowanie   webdesign   kreatywność   e-marketing   pp   pik   za darmo
 

Zapis na BEZPŁATNY emailnowy poradnik zarządzania czasem:
E-mail:

Imię:

+ zapis na newsletter
Zgadzam się z Polityką Prywatności

 
Wyróżnione Książki:
- 10 minut
- Wykorzystaj każdą sekundę
- Efektywne zarządzanie czasem
- Organizacja Czasu Dla Opornych
- Zasada 80/20
 
Moje artykuły:
- KISS
- Najpierw daj sobie
- Pareto 80/20
- Zasada Eisenhowera
 
Porady innych:
- Reguła 10%
- Lista zadan
- Szybsze wyszukiwanie informacji

 
Polecam:

Zarządzanie sobą samym w czasie
, to Moim zdaniem, jedna z bardziej treściwych książek o zarządzaniu czasem.

Naucz się czytać ponad 200 słów na minutę - oszczędzaj czas - Nauka Szybkiego czytania. Nie trać czasu im wcześniej zaczniesz się uczyć, tym więcej czasu zaoszczędzisz.

Efektywne zarządzanie czasem Patrick Forsyth

Rok wydania:2004
Ilość stron:136
Tłumaczenie: Daria Kuczyńska-Szymala
Format:A5
Wydawnictwo:OnePress

(zobacz aktualną cenę)





W obecnych środowiskach pracy coraz większa presja na osiąganie wysokich wyników wymusza efektywne zarządzanie czasem. Jeżeli chcesz realizować założone cele, musisz pracować wydajnie i efektywnie.

"Efektywne zarządzanie czasem" to sprawdzone wskazówki i techniki, dzięki którym będziesz mógł ocenić, jak wykorzystujesz swój czas, a także lepiej nim zarządzać i wdrożyć nowe metody pracy. Znajdziesz tu wiele gotowych pomysłów, praktycznych rozwiązań i porad, które pomogą Ci:

  • kontrolować ilość dokumentów;
  • lepiej zorganizować swoją pracę;
  • skutecznie delegować zadania i współpracować z innymi;
  • koncentrować się na sprawach najważniejszych.

Bez względu na to, jak bardzo jesteś zajęty, ten zwięzły przewodnik podpowie Ci, jak ograniczyć straty czasu i przestoje w pracy. Będziesz mógł skierować uwagę na priorytetowe zadania i podążać drogą sukcesu -- to zmieni Twoje życie na lepsze!

Patrick Forsyth prowadzi firmę konsultingowo-szkoleniową Touchstone Training and Consultancy. Jest ekspertem w dziedzinie marketingu, sprzedaży i komunikacji wewnątrz organizacji. Jako ceniony autor ma na koncie wiele książek, które odniosły sukces, m.in.: Marketing on a Tight Budget, Developing Your Staff, Powerful Reports, Proposals and Marketing Stripped Bare, a także How to Motivate People (Jak motywować ludzi, Onepress).

"Patrick pisze klarownie i zawsze trafia w sedno. Jego rady są przedstawione w sposób przejrzysty i uporządkowany. Ułatwia to ich zastosowanie w praktyce". -- Professional Marketing



przejdź do zamówienia

spis treści

Wstęp
  1. Czas — kluczowy zasób. Możliwości i trudności
    • Jak to robić
    • Indywidualne podejście
    • Zwiększona wydajność
    • Inwestuj czas
    • Czas idealny
  2. Pierwsze kroki na drodze do efektywnego zarządzania czasem
    • Twoja praca
    • Oceń swój obecny styl pracy
    • Zaplanuj pracę
    • Jaki system wybrać?
    • Wyznaczaj jasne cele
    • Myśl perspektywicznie
    • Zainwestuj czas, by go oszczędzić
    • Nie żałuj czasu na myślenie
    • Naucz się mówić „nie”
    • Być czy nie być (ideałem)
    • Nie pracuj dłużej, a mądrzej
    • Nagradzaj samego siebie
  3. Dobra organizacja pracy
    • Opracuj plan
    • Podziel zadania na grupy
    • Efektywnie korzystaj z kalendarza
    • Ostrożnie planuj spotkania
    • Porządek na biurku
    • Systematyczność
    • Korzystaj z serwisów
    • Internet
    • Zaznacz, co najważniejsze
    • Stawiaj na jakość
    • Działaj albo inwestuj czas
    • Dobra sekretarka
    • Przechowalnia dokumentów
    • Checklisty
    • Od technik do efektów
    • Zrób sobie przerwę
  4. Nie marnuj czasu
    • Główny winowajca
    • Ktoś jeszcze ci przeszkadza?
    • Zbędne rozmowy telefoniczne
    • Nie czekaj bezużytecznie na połączenie
    • Klarowny system przekazywania wiadomości
    • E-maile
    • W podróży
  5. Priorytety
    • Zasada Pareto
    • Stawiaj drobiazgi na pierwszym miejscu
    • Planuj od końca
    • Terminy
    • Sposoby wykonywania zadań
    • Unikaj robienia rzeczy niepotrzebnych
    • Uwaga — niebezpieczeństwo!
    • Wierz w swoje priorytety
  6. Kontrola ilości papierów
    • Zmniejsz ilość papierów
    • Bądź zwięzły
    • Krótkie memoranda
    • Zminimalizuj obieg dokumentów
    • Nie trać czasu na archiwizację
    • Utrzymuj porządek w papierach
    • Ostrożnie korzystaj z komputera
    • Nie powielaj niepotrzebnie informacji
    • Nie produkuj zbędnych informacji
    • Nie pisz bez potrzeby
    • Pisz szybciej
    • KNP — najlepszy pomocnik w oszczędzaniu czasu
  7. Praca z ludźmi
    • Rozmowy towarzyskie
    • kontakty nieformalne
    • Lunch w interesach
    • Inne spotkania
    • Unikaj konfliktów
    • Odpowiedni ludzie
    • Jasne instrukcje
    • Nie rób wszystkiego sam
    • Wymieniaj się z innymi
    • Wspomagaj rozwój swoich podwładnych
    • Szczególne pytanie
    • Nie stój nad nimi
    • Motywuj pracowników
    • Pomóż podwładnym w zarządzaniu czasem
    • Ustal niepodważalne reguły
    • Spotkania — szansa czy zagrożenie?
  8. Słowo końcowe


przejdź do zamówienia

 



 


Newsletter E-biznes - przedsiębiorca w internecie...
E-mail:

Imię:

Zgadzam się z Polityką Prywatności


hosting, serwer na strone - zapewnia 2be.pl, autor strony: precelik
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie jakichkolwiek treści bez zezwolenia zabronione.
Zezwalamy na kopiowanie wybranych artykułów zobacz szczegóły: Artykuły do kopiowania za darmo - warunki
 
Inne moje strony: Psychologia społeczna - kilka słów na temat manipulacji. * Bezpłatna Internetowa Giełda Pracy - szukam pracy - zapraszam do umieszczania ogłoszeń. * Abalm siła spokoju - zapraszam do zapisu. * Metody nauki języka angielskiego, czyli Angielski w przystępny sposób. *