aktualności   szkoła   e-banki   forum   hosting  czas   biznes oferty   inwestowanie   webdesign   kreatywność   e-marketing   pp   pik   za darmo
 

Zapis na BEZPŁATNY emailnowy poradnik zarządzania czasem:
E-mail:

Imię:

+ zapis na newsletter
Zgadzam się z Polityką Prywatności

 
Wyróżnione Książki:
- 10 minut
- Wykorzystaj każdą sekundę
- Efektywne zarządzanie czasem
- Organizacja Czasu Dla Opornych
- Zasada 80/20
 
Moje artykuły:
- KISS
- Najpierw daj sobie
- Pareto 80/20
- Zasada Eisenhowera
 
Porady innych:
- Reguła 10%
- Lista zadan
- Szybsze wyszukiwanie informacji

 
Polecam:

Zarządzanie sobą samym w czasie
, to Moim zdaniem, jedna z bardziej treściwych książek o zarządzaniu czasem.

Naucz się czytać ponad 200 słów na minutę - oszczędzaj czas - Nauka Szybkiego czytania. Nie trać czasu im wcześniej zaczniesz się uczyć, tym więcej czasu zaoszczędzisz.

Wykorzystaj każdą sekundę Robert W. Bly

Wydawnictwo:MT BIZNES
Ilość stron:270
Oprawa:miękka
Format:151/233

(zobacz aktualną cenę)





przejdź do zamówienia

Wykorzystaj każdą sekundę to nie jest kolejna książka na temat organizacji czasu. Jej autor Robert. W. Bly, dyrektor Centrum Komunikacji Technicznej i autor 40 książek na temat biznesu wychodzi poza utarte schematy dobrej organizacji czasu i proponuje szeroki wybór strategii i taktyk pozwalających na osiągnięcie sukcesu bez stresu i wykonanie więcej pracy w krótszym czasie.

Autor objaśnia metody maksymalizacji wykorzystania czasu i produktywności poprzez właściwe ustalenie priorytetów, tworzenie odpowiednich schematów czasowych i przezwyciężenie chęci do odkładania czekających nas zadań na później. Porusza kwestie właściwego wykorzystania zasobów energii i dbania o zdrowie poprzez stosowanie odpowiedniej diety, ćwiczeń fizycznych i planowanie odpoczynku.

Omawia też najnowsze metody zbierania informacji i efektywnego przekazywania wiadomości we współczesnym świecie. Jego rady poparte są przykładami z własnej działalności i osiągnięciami uznanych autorytetów na polu biznesu.


Rady dotyczące organizacji czasu obejmują:

- Sposoby eliminacji złych nawyków i działań, które nas opóźniają.
- Trzy rodzaje list pozwalające na właściwe zorganizowanie priorytetów.
- Metody skutecznego radzenia sobie z nadmiarem pracy biurowej.
- Opanowanie sztuki mówienia "nie".
- Radzenie sobie z nadmiarem informacji.

Wprowadzenie technik proponowanych przez autora zapewni wykonanie wszystkich zadań w terminie, poprawi jakość kontaktów z klientami, zredukuje napięcie i stres w pracy, w wyniku czego będziemy mieli więcej czasu dla siebie, domu i rodziny, co z kolei zaowocuje lepszym samopoczuciem, a przecież to właśnie ono jest głównym - choć tak zaniedbywanym - celem naszych codziennych wysiłków.

przejdź do zamówienia
 



 


Newsletter E-biznes - przedsiębiorca w internecie...
E-mail:

Imię:

Zgadzam się z Polityką Prywatności


hosting, serwer na strone - zapewnia 2be.pl, autor strony: precelik
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie jakichkolwiek treści bez zezwolenia zabronione.
Zezwalamy na kopiowanie wybranych artykułów zobacz szczegóły: Artykuły do kopiowania za darmo - warunki
 
Inne moje strony: Psychologia społeczna - kilka słów na temat manipulacji. * Bezpłatna Internetowa Giełda Pracy - szukam pracy - zapraszam do umieszczania ogłoszeń. * Abalm siła spokoju - zapraszam do zapisu. * Metody nauki języka angielskiego, czyli Angielski w przystępny sposób. *